Často kladené dotazy

Nákup látek

Co je běžný metr (bm)?
Běžný metr (bm) je pomocná jednotka používaná při nákupu textilní metráže nebo galanterie. Vyjadřuje obvyklé množství materiálu (např. látky, prýmku, pruženky, stuhy apod.) na jeden metr délky. Pokud je například obvyklé, že látka se prodává v rolích širokých 140 cm, tak 1 běžný metr látky je 1 metr o šířce 140 cm (šířka role).
Jaké je minimální množství při nákupu látky?
Při prodeji prostřednictvím internetového obchodu je minimální množství odebraného materiálu 0,5 běžného metru. Při větším množství lze objednávat se zaokrouhlením na jedno destinné místo. Při osobním odběru na prodejně vám zboží ustřihneme již od 0,1 běžného metru.
Jaké množství látky potřebuji?
Spotřeba látky se liší v závislosti na vybraném střihu, velikosti postavy a šíři použité látky. Pokud si výpočtem spotřeby nejste jisti, doporučujeme poradit se se svojí švadlenou nebo zakoupit střih odpovídající velikosti, kde bude spotřeba materiálu uvedena.

Výběr látek

Jak získám vzorek látky?
Napište nám na info@textilforum.cz katalogové číslo vybrané látky. Pokud látka není vyobrazena v e-shopu, popište ji: barvu, vlastnosti, složení, pro jaký účel ji potřebujete... Můžete poslat i obrázek šatů. Rádi vám připravíme vzorky vhodných látek. Zaslání vzorku je bezplatné.
Jak najdu k vybrané látce vhodnou podšívku?
Pokud potřebujete k vybranému zboží podšívku, napište nám to do poznámky u objednávky. Můžete nám také napsat na info@textilforum.cz. Doporučíme vám vhodný materiál i barvu, a pokud náš návrh odsouhlasíte, materiál na podšívku vám rovnou přibalíme k objednávce.
Jak vybrat jednobarevnou látku?
V naší kamenné prodejně najdete velký výběr jednobarevných materiálů a nejrychlejší proto je nás navštívit osobně. Případně nám napište, o jakou barvu máte zájem, typ látky, její použití apod. a my vám rádi zašleme vzorky vhodných materiálů
Mohu si látky prohlédnout ve vaší provozovně?
Samozřejmě. Těšíme se na vás v Praze na adrese: Uruguayská 416/11, Praha 2 Vinohrady (3 minuty od náměstí Míru). Zde si můžete zboží osobně vybrat a zakoupit. V kamenné prodejně najdete zboží, které je nabízeno v internetovém obchodě a navíc i velký výběr jednobarevných látek, podšívek a technické přípravy. Rovněž v ní máme zajímavé látky, kterých máme menší množství.

Doprava a platba

Jak za zboží zaplatím?
Při nákupu prostřednictvím e-shopu můžete platit předem převodem na náš bankovní účet, platební kartou nebo hotově při zaslání zboží na dobírku. Při osobním odběru na prodejně lze za zboží platit hotově nebo platební kartou. Poštovné činí 125,- Kč, při platbě předem na bankovní účet je poštovné 95,- Kč. Při nákupu nad 2000,- Kč je poštovné zdarma.
Zasíláte zboží na Slovensko?
Zboží z našeho e-shopu zasíláme i na Slovensko. Stačí správně vyplnit registrační údaje a vybrat „Slovenská Republika“. Podmínkou je platba předem převodem na náš bankovní účet. Cena za dopravu je 260 Kč. Při nákupu nad 4000,- Kč je poštovné zdarma.
Kdy zboží obdržím?
Jakmile odešlete objednávku, my se jí začneme věnovat. Pokud je objednané zboží skladem, zásilku předáme přepravní společnosti nejpozději následující pracovní den a okamžitě vás o expedici informujeme. Při osobním odběru vám dáme vědět hned, jak bude zboží na prodejně připraveno. Můžete si jej v následujících 7 dnech vyzvednout kdykoliv během otevírací doby (Po - Pá 9:30 – 18:30), a pokud byste to nestihli, není problém dobu úschovy zásilky po domluvě prdloužit.

Vracení a reklamace zboží

Mohu zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?
Spotřebitel, který zakoupil zboží prostřednictvím našeho e-shopu, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V této lhůtě je rovněž potřeba vrátit zpět nepoškozené a nepoužité zboží. O odstoupení od smlouvy nás musíte informovat buď emailem, nebo doporučeným dopisem. Po obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy vám vrátíme zpět všechny platby, které jsme od vás obdrželi, tj. platbu za vrácené zboží a náklady na dodání, které odpovídají nejlevnějšímu námi nabízenému způsobu dodání. Finanční částku vrátíme nejpozději do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vrácené zboží. Kupující (spotřebitel) nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.
Co mám dělat, pokud má zboží vady?
Pokud zjistíte, že zboží má vady (ať už je chyba v množství či v druhu dodaného materiálu nebo přímo vada materiálu), je třeba písemně uplatnit práva z vadného plnění (reklamaci), zaslat reklamované zboží, doložit dokladem o nákupu a připojit své kontaktní údaje. Zboží nezasílejete na dobírku. Zjištěné vady je třeba oznámit ihned po zjištění vady, u metrového textilu ještě před jeho rozstříháním. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů. Za vadná plnění odpovídáme po dobu 24 měsíců.

Naposledy shlédnuté